سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://ofoghhasanabad.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

وب نوشت : خوشبختانه  از گروه واژه گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در پاسخ به درخواست از فرهنگستان برای تصویب واژگان فارسی در حوزه وبلاگ نویسی نامه ای رسید که بر اساس این نامه، فرهنگستان واژه «وب نوشت» را به عنوان معادل فارسی کلمه وبلاگ تصویب نموده است. از این‌که فرهنگستان در مدت کوتاهی به این درخواست های مردم  ترتیب اثر داد و واژگانی به عنوان معادل فارسی در حوزه وبلاگ نویسی تصویب نمود، تشکر نموده  جا دارد که ارائه‌دهندگان خدمات وب‌نوشت و تمامی وب‌نویسان ایرانی با به کارگیری واژگان تصویب شده توسط فرهنگستان، حرکتی هماهنگ در راستای استفاده از اصطلاحات فارسی یکسان در فضای وب را پایه‌ریزی نمایند.
                                                                                           ادامه مطلب...

[ یکشنبه 87/12/11 ] [ 9:48 عصر ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

 استفاده از اسکنر طی سالیان اخیر در اغلب ادارات و موسسات متداول  شده است .
اسکنرها دارای مدل ها ی متفاوتی می باشند .
- اسکنرهای مسطح : این نوع اسکنرها ، رومیزی نیز نامیده می شوند. اسکنرهای فوق دارای قابلیت های فراوانی بوده و از متداولترین اسکنرهای موجود می باشند.

                                                                    ادامه مطلب...

[ شنبه 87/12/10 ] [ 11:42 عصر ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

10 نکته لازمه‌ی وبلاگ نویسی حرفه‌ای

?- زمان: در چک لیست ما اولین گزینه زمان است! اگر وقت کافی برای وبلاگتان نگذارید نمی‌توانید یک وبلاگ درآمد زا یا پرترافیک داشته باشید. وقتی که می‌گذارید فقط برای نوشتن مطلب نیست بلکه باید با سایر وبلاگ نویسان در ارتباط باشید ، مطالب جدید بخوانید و اطلاعات خود را به روز نگه دارید. هر کار برای رسیدن به موفقیت چه کامپیوتری و آنلاین باشد چه نباشد نیازمند صرف وقت است. اگر می‌خواهید تمام مخارجتان را از وبلاگتان تامین کنید باید تمام وقتتان را نیز صرف آن کنید.
                                                                                   ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 87/12/7 ] [ 12:39 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

« بیل گیتس » رئیس « مایکروسافت » در یک سخنرانی در یکی از دبیرستان های آمریکا ، خطاب به دانش آموزان گفت : « در دبیرستSee full size imageان خیلی چیزها را به دانش آموزان نمی آموزند » . او هفت اصل مهم را که دانش آموزان در دبیرستان فرا نمی گیرند را این گونه بیان کرد :
http://217.219.125.60/vb/attachment.php?attachmentid=24452&stc=1 
اتاق کار رئیس مایکروسافت

اصل  اول :
در زندگی همه چیز عادلانه نیست ، بهتر است با این حقیقت کنار بیایید .
ادامه مطلب...

[ یکشنبه 87/12/4 ] [ 9:59 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

   اینک من از دنیا میروم بیست وپنج کشور جزء امپراتوری ایران است. و در تمام این کشور ها پول ایران رواج دارد وایرانیان در آن کشور ها دارای احترام هستند . و مردم کشور ها در ایران نیز دارای احترام هستند.
هرگز دوستان وندیمان خود را به کار های مملکتی نگمار و برای آنها همان مزیت دوست بودن با تو کافی است . چون اگر دوستان وندیمان خود را به کار های مملکتی بگماری و آنان به مردم ظلم کنند و استفاده نامشروع نمایند نخواهی توانست آنها را به مجازات برسانی چون با تو دوست هستند و تو ناچاری رعایت دوستی بنمایی .
ادامه مطلب...

[ یکشنبه 87/12/4 ] [ 9:41 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ محل درج علاقه مندی ها معرفی منطقه و ارائه تجارب آموزشی و فن آوری و تصاویر منطقه جرقویه و ... می باشد . ما را از نظراتتان محروم نفرمائید .
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 42
کل بازدیدها: 400362