سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://ofoghhasanabad.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

جشنواره شعر محلی حسن اباد جرقویه


[ سه شنبه 92/12/27 ] [ 9:40 عصر ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نکات کلیدی برای یک خانه تکانی سریع

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
 

خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که برخلاف اسمش نباید "شب عید" انجام شود، بلکه باید مدت ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجامش دهید. در حقیقت، داشتن خانه ای تمیز در طی تعطیلات، بخصوص اگر از روش صحیحی استفاده کنید، ساده تر از چیزی است که تصور می شود.

خوش بگذرانید
نظافت لزوماً معادل با کار سخت نیست، یک موسیقی خوب یا یک برنامه رادیویی مفید می تواند شما را با اشتیاق بیشتری به تحرک وا دارد. برای خود انگیزه هایی پیدا کنید و به خود قول دهید که اگر کارهای روزانه را مطابق برنامه انجام دادید، به خود جایزه خواهید داد. این جایزه می تواند چیزی ساده، اما دلپذیر مانند یک حمام طولانی، صرف چای و شیرینی با خانواده یا تماشای یک برنامه خوب تلویزیونی باشد.
ادامه مطلب...

[ شنبه 92/12/24 ] [ 11:1 عصر ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

تقویم سال 1393

برای دانلود با کیفیت بالا روی عکس کلیک کنید


[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 11:2 عصر ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

به بهانه نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز از عموم مردم عزیز کشورمان دعوت می کنیم تا یکی از مقاصد سفرهای نوروزی خود را منطقه جرقویه انتخاب کنند.عظیم ترین تپه های ماسه ای - بزرگترین معدن نمک ایران - آثار و ابنیه تاریخی و... از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد
برج حاج حسنجاپاحضرتتپه های ماسه ای
ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/12/7 ] [ 12:13 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]
هعهعهع
در شهر حسن آباد جرقویه علیا

دومین شب از جشنواره گویش محلی و موسیقی سنتی+ عکس

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: دومین شب از جشنواره گویش محلی و موسیقی سنتی در سالن پوریای ولی شهر حسن آباد با حضور پر شکوه مردم منطقه و روستاهای همجوار و حسن آبادی های مقیم اصفهان، تهران، یزد برگزار شد.

در این شب نیز شاعران ( دکتر  نادر منصوری، احمد صادقی، ابوالحسن صادقی، رضا صادقی، احمد شفیعی ) شعر های محلی خود را قرائت کردند و در ادامه حجه الاسلام سید عیسی مسترحمی در سخنان کوتاهی گفت: ما باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فرهنگ را در تمام زمینه ها سر لوحه کارهایمان قرار دهیم و از دست اندر کاران و برگزار کنندگان این جشنواره تقدیر و تشکر کرد .

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 2:0 عصر ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ محل درج علاقه مندی ها معرفی منطقه و ارائه تجارب آموزشی و فن آوری و تصاویر منطقه جرقویه و ... می باشد . ما را از نظراتتان محروم نفرمائید .
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 400163