سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://ofoghhasanabad.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

نرم افزار مدیریت کتابخانه 

این نرم افزار برای عرضه 4 رایانه اماده نصب و فروش می باشد . مدارس و سایر ارگانهایی که نیاز دارند می توانند با مراجعه خدمات کامپیوتری افق یا تماس با تلفن 09138072494 اطلاعات بیشتر را کسب نمایند .

این نرم افزار خریداری شده و اماده عرضه به قیمت 30/000 تومان می باشد .

لازم به ذکر است نسخه اصلی این نرم افزار را از  سایت  مبین سافت می توانید با قیمت 120/000 تومان دریافت نمائید .اطلاعات بیشتر در سایتhttp://www.mobinsoft.net/ .

نرم‌افزاری مبین سافت، با توجه به نیاز گسترده و روز‌افزون نهادها و مراکز فرهنگی جهت ایجاد کتاب‌خانه و ارائه‌ی کتاب، اقدام به تولید و عرضه‌ی یک نرم افزار کاربردی و جامع نموده است.


ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/4/12 ] [ 9:21 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

شاید خیلی از ما ندانیم نانی که در سفره هایمان قرار دارد و از آن به عنوان برکت خدا یاد می شود، با چه رنج و مشقت زیادی به دست می آید . در گرمای کویر منطقه جرقویه علیای اصفهان، کشاورزان زیر تیغ آفتاب در این موقع از سال با برداشت گندم ها و خرمن کردن ، اقدام به خرد کردن آنها به وسیله خرمنکوب می کنند تا از این طریق بتوانند بخشی از نیازهای غذایی استان را از این طریق را برآورده سازند.

 

برگرفته از سایتhttp://hassanabadiha.ir/post/262

 

 


[ شنبه 92/4/1 ] [ 10:0 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ محل درج علاقه مندی ها معرفی منطقه و ارائه تجارب آموزشی و فن آوری و تصاویر منطقه جرقویه و ... می باشد . ما را از نظراتتان محروم نفرمائید .
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 400199