سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://ofoghhasanabad.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

  این اختلال در بر گیرنده کودکانی است که از دستورها اطاعت نمی کنند ، از لحاظ هیجانی تحریک پذیر و خشن هستند ، پیوسته از یک فعالیت به کار دیگری می پردازند بدون اینکه هیچ یک را به سر انجام برسانند ، تمرکز و توجه در کارها و یا فعالیتها و بازیها در این کودکان پایدار نیست ، اغلب به نظر می رسد که حواسشان جای دیگری است و یا گوش نمی  دهند و اینطور به نظر می رسد که آنچه را که گفته شده است نشنیده اند ، اکثر این کودکان بد اخلاق ، ستیزه جو ،  نافرمان و پرخاشگر هستند و با کودکان دیگر میانه خوبی ندارند و به طور کلی لجوج ، ریاست طلب و بی انضباط هستند ، رفتارهای غیر قابل پیش بینی انجام می دهند ، مرتب در حرف دیگران می پرند ، اشیا را از دیگران می قاپند و به چیزهایی دست می زنند که اجازه  آن را ندارند .
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 88/1/18 ] [ 10:45 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

 
در ویندوز XP قابلیتی وجود دارد به نام Packet Scheduler که این موضوع 20% از پهنای باند اینترنت شما را میگیرد. در صورتی که به این قابلیت نیازی ندارید با طی کردن غیرفعال کردن آن میتوانید با آزاد کردن پهنای باند گرفته شده سرعت اینترنت خود را تا حد چشمگیری بالا ببرید. در صورتی که از سرعت اینترنت خود ناراضی هستید از این ترفند بهره بگیرید.

بدین منظور:
1. Run را از منوی Start اجرا کنید.
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 88/1/18 ] [ 9:33 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

1 - همه‌ ما پاسوردهای‌ زیادی‌ داریم. شما همواره‌ باید پاسوردهای‌ مجزا و مطمئنی‌ برای‌ فعالیتهای‌ بر خط‌ بانکی‌ و دادوستدهای‌ تجارت‌ الکترونیک‌ خود داشته‌ باشید. اما می‌توانید از یک‌ پاسورد برای‌ تعداد زیادی‌ از سرویسهای‌ دیگر ازقبیل‌Personilisation یا ثبت‌نام‌ در پایگاهها استفاده‌ کنید. چقدر لازم‌ است‌ این‌ پاسوردها محرمانه‌ باشند‚
2 - از پایگاههایی‌ که‌ تصویرهای‌ تودرتو و زیادی‌ در هر صفحه‌ دارند اجتناب‌ کنید. حتی‌ پایگاههای‌ مخصوص‌ تصاویر باید ناخنکهایی‌ برای‌ دسترسی‌ به‌ تصاویر بزرگ‌ و دقیق‌ خود داشته‌ باشند.
3 - اگر کاربر مکینتاش‌ هستید نرم‌افزارRambunctious را از پایگاه‌ /http://www.clarkwood.software.com بارانداز کنید. این‌ یک‌ برنامه‌RAM دیسک‌ است‌ که‌ به‌ شما امکان‌ می‌دهد تا سرعت‌ فعالیتهایتان‌ را به‌ انتخاب‌ خود اولویت‌بندی‌ کنید.
4 - مقاومت‌ داشته‌باشید. اگرازFrontpage برای‌ طراحی‌ صفحه‌ استفاده‌ می‌کنید، سعی‌ نکنید از همه‌ امکانات‌ آن‌ در صفحه‌تان‌ استفاده‌ کنیدFrontpage . در نوشتن‌Html بسیار ناکارآمد است‌ و غالباً‌ اندازه‌ صفحات‌ شما را دوبرابر می‌کند. اگر از ویژگیهای‌Html مخصوص‌Word استفاده‌ می‌کنید، مشکل‌ از این‌ هم‌ بیشتر است.
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 88/1/18 ] [ 9:30 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]
در ویندوز XP درحالت پیش فرض Packet Scheduler سیستم را به 20 درصد از پهنای باند یک اتصال به اینترنت محدود می کند. یعنی اگر شما این تنظیمات را تغییر ندهید قادرید از 20 درصد پهنای باند اتصال تان به اینترنت بهره ببرید. برای این که بتوانید از 100 درصد پهنای باندتان استفاده کنید مراحل زیر را انجام دهید: 1.Run را از منوی Start اجرا کنید. 2.در Run عبارت gpedit.msc را تایپ کرده و OK را کلیک کنید. 3.منتظر بمانید تا Group Policy اجرا شود. 4.در بخش Local Comuter Policy و در زیر Computer Configuration گزینه Administrative Templates را گسترش دهید. (این کار با کلیک بر روی علامت+ کار آن انجام دهید) 5.در لیست باز شده گزینه Network را نیز گسترش دهید. 6.حال در این لیست Qos Packet Scheduler را انتخاب کنید. 7.به گزینه هایی که در سمت راست ظاهر می شوند دقت کنید. 8.بر روی Limit reseivable bandwidth کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید. 9.پس از اینکه پنجره ی Limit reservable bandwidth Properties باز شد در برگه Setting و در زیر Limit reservable bandwidth گزینه Enabled را انتخاب کنید. 10.مشاهده می کنید که با انتخاب آن در روبروی Bandwidth Limit مقدار پیش فرض آن یعنی 20 درصد به نمایش در می آید. 11.به جای عدد 20 مقدار 0 را تایپ کرده و OK را کلیک کنید. 12.حال به Connection ی که به وسیله ی آن به اینترنت وصل می شوید رفته و بر روی دکمه ی Properties کلیک کنید. 13.به برگه Networking بروید و دقت کنید که Packet Scheduler فعال باشد (تیک کنار آن مشاهده شود). 14.این پنجره را OK کنید. 15.کامپیوتر خود را Restart کنید
[ سه شنبه 88/1/18 ] [ 9:28 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ محل درج علاقه مندی ها معرفی منطقه و ارائه تجارب آموزشی و فن آوری و تصاویر منطقه جرقویه و ... می باشد . ما را از نظراتتان محروم نفرمائید .
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 399744