سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://ofoghhasanabad.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

 GPS چیست ؟
GPS یعنی سیستم موقعیت یاب جهانی این سیستم تشکیل شده است از یک شبکه 24 ماهواره ای در مدار زمین که توسط وزارت دفاع دولت آمریکا پشتیبانی میشود.
هـدف اصـلی و اولـیـه از طـراحـی GPS ، اهـداف نـظامـی بـوده امـا از ســال 1980 به بـعــد بـرای اسـتـفاده های غــیر نـــــظامی نیز در دسترس قرار گرفت.
GPS در تمام شرایط بصورت 24 ساعت در شبانه روز و در تمام دنیا قابل استفاده می باشد . و هیچ گونه بهائی بابت این خدمات اخذ نمی شود.

GPS چطور کارمی کند ؟

ماهواره های GPS هر روز دوبار در یک مدار دقیق دور زمین میگردند و سیگنال های حاوی اطلاعات را به زمین می فرستند.
و... GPRS چیست ؟
GPRS یا خدمات رادیویی مربوط به بسته های اطلاعات با نام اختصاری General Packet Radio Service با بکارگیری زیر ساخت شبکه GSM امکان خدماتی نظیر مرور اینترنت .ایمیل .ارتباطات تصویری . پیام های چند رسانه ای و خدمات مبتنی بر مبدا را فراهم می کند. این سرویس به شبکه ها این امکان را می دهد که خدمات اینترنتی پر ظرفیت را به صورت دایمی و بدون وققه به مشترکان ارایه دهد.
استاندارد سازی GPRS ابتدا در سال 1994 توسط ETST انجام شد و پس از سال 1997 مجموعه مشخصات آن توسط SMG مورد تایید قرار گرفت و سرانجام در سال 1999 تکمیل گردید.

- تعریف ساده سیستم GPRS چیست؟
GPRS یا نسل 5/2 تلفن های همراه ، یک سرویس رادیویی بی سیم ، جهت ارسال دیتا است که نوعی یک مرجله میانی بین GSM (نسل دوم) و UMTS (نسل سوم) شبکه های مخابرات سیار است که امکان ارسال دیتا را با سرعت 2/171 کیلیو بیت بر ثانیه، امکان پذیر می سازد.
- این سیستم چه تفاوتی با GSM دارد؟
سیستم GPRS ، پهنای باند وسیع تر و امکانات رادیویی بیشتری در اختیار مشترکین قرار می دهد تا ارسال دیتا با سرعت بیشتری انجام شود ، که این مقدار 3 برابر حداکثر سرعتی است که کاربران می توانند از شبکه های تلفن ثابت،اطلاعات دریافت کنند و تقریبا بیش از 10 برابر سرعت ارسال دیتا در شبکه فعلی GSM است.
- GPRS چه امکانات جانبی در اختیار مشترکین قرار می دهد؟
امکاناتی از قبیل ارسال و دریافت ایمیل، انتقال فایل، جست وجوی وب، ارسال عکس و تصایر متحرک، اتوماسیون منزل ، چت


[ جمعه 88/12/14 ] [ 11:54 عصر ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ محل درج علاقه مندی ها معرفی منطقه و ارائه تجارب آموزشی و فن آوری و تصاویر منطقه جرقویه و ... می باشد . ما را از نظراتتان محروم نفرمائید .
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 55
کل بازدیدها: 399780