سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://ofoghhasanabad.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
آیا باطری لپ تاپ شما بطور پبوسته نیاز به شارژ دارد؟
با رعایت 7 پیشنهاد زیر در هنگام اجرای ویندوز XP می توانید استفاده ی طولانی تری از باطری لپ تاپ خود بکنید:
1- ابتدا بایستی مطمئن شوید که باطری لپ تاپ شما بطور کامل شارژ نگه می دارد. برای این منظور ابتدا لپ تاپ خود را خاموش کنید

سپس باطری را چندین ساعت شارژ کنید. سپس کابل شارژ را از لپ تاپ خود جدا کنید و یک لپ تاپ را روشن کنید. آنگاه با کمک دفترچه راهنمای سازنده ظرفیت باتری خود را آزمایش کنید.
2- اگر با شبکه در ارتباط هستید، هر وقت که لازم شدOffline  شوید. ارتباطات شبکه ای می تواند از باطری شما توان زیادی بکشد.
3- وسایلی مانند فلش را که به  USB متصل می شوند، هنگامی که استفاده نمی شوند، از USB جدا کنید؛ چرا که این وسایل می توانند برق بسیار زیادی مصرف کنند. حتی بعضی از این دستگاه ها برای شارژ خود از USB استفاده می کنند. و باتری خود را از طریق باتری لپ تاپ شما شارژ می کنند.
4-   برنامه هایی وجود دارند که در پس زمینه ی کار شما اجرا می شوند، این برنامه ها هنگام راه اندازی سیستم عامل شما به صورت اتوماتیک راه اندازی و فعال می شوند. مانند ساعت یا دیسک دیفراگمنتر یا حتی یک دیکشنری آنهایی را که لازم ندارید غیر فعال سازید. اما برنامه هایی مانند فایروال یا آنتی ویروس را هرگز غیر فعال نکنید، زیرا ممکن است منجر به خطرات امنیتی شود!
5- اسکرین سیور خود را عوض کرده و اسکرین سیور بدون عکس (Blank Screen) بگذارید. وقتی کامپیوتر شما کار خاصی انجام نمی دهد، نیازی نیست شارژ باطری را با نمایش تصاویر آتش بازی یا متون بسیار بزرگ هدر دهید.
6- اگرچه نباید برنامه ی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید، اما تا وقتی لپ تاپ را به برق متصل نکرده اید، سیستم خود را اسکن کامل نکنید. برای اسکن جاسوس افزارها (Spyware) نیز به همین ترتیب.
7- مهمتر از همه، هنگامی که از کامپیوتر خود استفاده نمی کنید، آنرا خاموش (Shotdown)، آماده باش (Stanby) یا hibernate کنید.
** نکته: توجه داشته باشید که نحوه برخورد با باتری در هنگام شارژ باید به نوع آن و دفترچه راهنما توجه کافی داشته باشید. مثلاً باتری هایی وجود دارند که اگر خیلی دشارژ شوند فاسد می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند.

[ پنج شنبه 87/12/1 ] [ 12:51 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ محل درج علاقه مندی ها معرفی منطقه و ارائه تجارب آموزشی و فن آوری و تصاویر منطقه جرقویه و ... می باشد . ما را از نظراتتان محروم نفرمائید .
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 399770