سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://ofoghhasanabad.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

« بیل گیتس » رئیس « مایکروسافت » در یک سخنرانی در یکی از دبیرستان های آمریکا ، خطاب به دانش آموزان گفت : « در دبیرستSee full size imageان خیلی چیزها را به دانش آموزان نمی آموزند » . او هفت اصل مهم را که دانش آموزان در دبیرستان فرا نمی گیرند را این گونه بیان کرد :
http://217.219.125.60/vb/attachment.php?attachmentid=24452&stc=1 
اتاق کار رئیس مایکروسافت

اصل  اول :
در زندگی همه چیز عادلانه نیست ، بهتر است با این حقیقت کنار بیایید .

اصل دوم :
دنیا برای عزت نفس شما اهمیتی قائل نیست . در این دنیا از شما انتظار می رود که قبل از آن که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید ، کار مثبت انجام دهید .
اصل سوم :
پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان و استخدام، کسی به شما رقم فوق العاده زیادی پرداخت نخواهد کرد . به همین ترتیب قبل از آن که بتوانید به مقام معاون ارشد با خودرو مجهّز و تلفن همراه برسید ، باید برای مقام و مزایایش زحمت بکشید .
اصل چهارم 
اگر فکر می کنید ، آموزگارتان سختگیر است ، سخت در اشتباه هستید . پس از استخدام شدن متوجه خواهید شد که رئیس شما خیلی سختگیرتر از آموزگارتان است ، چون امنیت شغلی آموزگارتان را ندارد .
اصل پنجم :
آشپزی در رستوران ها با غرور و شأن شما تضاد ندارد . پدربزرگ های ما برای این کار اصطلاح دیگری داشتند . از نظر آن ها این کار « یک فرصت » بود .
اصل ششم :
اگر در کارتان موفق نیسیتد ، والدین خود را ملامت نکنید ، از نالیدن دست بکشید و از اشتباهات خود درس بگیرید .
اصل هفتم :
قبل از آن که شما متولد شوید والدین شما هم جوانان پرشوری بودند و به قدری که اکنون به نظر شما می رسد ، ملال آور نبودند .


 


[ یکشنبه 87/12/4 ] [ 9:59 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ محل درج علاقه مندی ها معرفی منطقه و ارائه تجارب آموزشی و فن آوری و تصاویر منطقه جرقویه و ... می باشد . ما را از نظراتتان محروم نفرمائید .
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 399740