سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://ofoghhasanabad.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

استفاده از دوربین دیجیتال به جای اسکنر
یک دوربین دیجیتال با بیش از 1 مگا پیکسل سنسور می تواند از یک صفحه از یک کتاب یا مجله عکس بگیرد. همینطور می توان با آن به خوبی و سریعتر از اسکنر از روزنامه ها و مقالات عکس گرفت. همینطور در کنفرانس ها می توان از وایت برد عکس گرفت
. در همه این موارد باید دوربین شما رزولوشن بالا داشته باشد. برای عکس گرفتن از یک پرونده باید نور یکنواخت باشد. سایه ایروی کاغذ نیفتاده باشد و همچنین کاغذ بدون چروکیدگی باشد

 .

 برای فراهم کردن نور کافی از یک چراغ مطالعه استفاده کنید که با زاویه 45 درجه به کاغذ می تابد تا از انعکاس های مزاحم جلوگیری کنید. نور کافی برای دوربین دیجیتال بسیار اهمیت دارد اسکنر خود یک لامپ دارد که نور کافی را برایش فراهم می کند. اگر دوربین دیجیتال شما مود  close up را دارد از این مود استفاده کنید دوربین را تا حد امکان به موازات پرونده خود نگه دارید تا کیفیت لازم را بدست آورید  توجه داشته باشید که بعضی از دوربین ها در مود close up به خوبی عمل نمی کنند برای انجام تنظیمات لازم در صورت امکان از LCD دوربین استفاده کنید. سعی کنید صفحه کاغذ تمام چشم انداز دوربین را بپوشاند تا از تمام رزولوشن دوربین استفاده کنید.

عکاسان وایت برد ها بهتر است فلاش دوربین را خاموش کرده و از نور اتاق یا روشنایی روز استفاده کنند. این بخاطر  براق بودن سطح وایت برد است که انعکاس نور فلاش مانع شکل گرفتن تصویر واضح می شود. البته نور اتاق و محل قرار گرفتن شما و انعکاس چراغ های موجود  هم بسیار مهم است و باید بهترین نقطه از اتاق را از نظر انعکاس نور انتخاب کنید.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 12:31 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ محل درج علاقه مندی ها معرفی منطقه و ارائه تجارب آموزشی و فن آوری و تصاویر منطقه جرقویه و ... می باشد . ما را از نظراتتان محروم نفرمائید .
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 55
کل بازدیدها: 399777