سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://ofoghhasanabad.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

فرض کنید وارد یک مغازه فروش کامپیوتر شده اید و می خواهید یک پرینتر بخرید! چه پرینتری انتخاب می کنید؟ چه مشخصاتی برای شما اهمیت دارد اصلاً آن را برای چه کاربردی می خواهید؟
همه روزه افراد زیادی تعدادی پرینتر برای استفاده شخصی یا حرفه ای می خرند. نوع پرینتری که انتخاب می کنید بستگی به این دارد که از چه چیزی می خواهید پرینت بگیرید، متن یا گرافیک یا عکس سیاه وسفید؟ اگر بیشتر از متون پرینت می گیرید و تعداد این متون هم زیاد است یک پرینتر لیزر سیاه و سفید برای شما بسیار مناسب است  اما برای پرینت گرفتن از عکس ها یا تصاویر گرافیکی احتیاج به یک پرینتر رنگی جوهر افشان (جوهر پاش ) یا در صورت امکان یک پرینتر لیزر رنگی دارید.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 87/12/4 ] [ 1:13 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

 


[ شنبه 87/12/3 ] [ 9:20 عصر ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

با گوگل به نقاط مختلف زمین سفر کنید!!

سایت گوگل  برنامه جالبی را با عنوان(Google Earth) برای دستیابی به اطلاعات جغرافیایی و عکس‌های ماهواره‌ای نقاط مختلف زمین طراحی کرده که حاوی عکس‌های ماهواره‌ای از تمام نقاط کره زمین است.
ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 87/12/1 ] [ 12:22 عصر ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

شما تا کنون ممکن است موضوعات زیادی را در گوگل جستجو کرده باشید ومتوجه شدید کلیه ایم موضوعات جستجوهای شمادر تاریخچه (History)  در یک بخش در Internet Explorer 5.0  ذخیره شده است،اگر می خواهید این موضوعات دیگر برای شما نمایش داده نشود ویا کسی از موضوع جستجوهای شما مطلع نشود مراحل زیر را انجام دهید
ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 87/12/1 ] [ 12:7 عصر ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]

  این مقاله یک راهنمای عمومی برای خرید کامپیوتر است. اجزای کامپیوتری که می خواهید بخرید آخرین تکنولوژیها در آنها به کار رفته است. پس برای خرید کامپیوتر همه ما احتیاج به قدری مطالعه داریم به امید آنکه این مقاله مختصر به شما برای بهترین انتخاب کمک کند
ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 87/12/1 ] [ 12:53 صبح ] [ جمشیدی حسین ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ محل درج علاقه مندی ها معرفی منطقه و ارائه تجارب آموزشی و فن آوری و تصاویر منطقه جرقویه و ... می باشد . ما را از نظراتتان محروم نفرمائید .
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 59
کل بازدیدها: 400938